O nákupu
Vše o nákupu
Nákup
Nákup pomoci našeho e-shopu je snadný. Dle potřeby si vyberte
o jaké zařízení máte zajem. Je možné třídit dle kategorii, možnosti nabíjení. Po vybraní produktu můžete vložit do košíku (políčkem objednat), který je vždy k dispozici. V košíku jsou vždy uložené všechny vybrané položky. Pokud jste dokončili výběr, je možné vše potvrdit (opět políčkem objednat v košíku). V případě nákupu nabíjecích kufru, doporučujeme do speciálních požadavku uvést produkt, který se ma nabíjet. Jsme schopni ověřit vhodnost produktu a zároveň vytvořit na míru úložný prostor. V případě pochybnosti Vás budeme kontaktovat. Při objednání budete vyzváník uvedení kontaktních informací a fakturačních údajů. Po potvrzení obchodních podmínek a souhlasu se zpracováním údajů je možné objednávku dokončit. Obratem na zadaný email obdržíte potvrzení o doručení objednávky. Nejedná se o vlastní potvrzení objednávky. To obdržíte po zpracování naším zaměstnancem spolu s obchodními podmínkami a příkazem k platbě (převodem na účet). V ten moment se jedná o uzavření a potvrzení kupní smlouvu. (obchodní podmínky k nahlédnutí Všeobecné obchodní podmínky). Po provedení platby a připsání na náš účet budete opět informování na uvedené elektronické adrese. V ten moment zboží skladem odesíláme, případně zadáváme k výrobě z důvodů personalizace. Objednávka bude vždy doručena automaticky na zadanou adresu.
V případě jakýchkoliv pochybností, požadavků nás neváhejte kontaktovat přes kontaktní formulář. Náš obchodní zástupce se obratem ozve a bude nápomocen v řešení problému. Zároveň pro školní instituce je možné požádat o prezentaci produktu přímo u Vás po dohodě předem. Jsme tu pro Vás.
Možnost reklamace
V případě nespokojeností s dodaným produktem, je možné produkt do 14 dnů vrátit. Nelze ovšem vyhovět v případě, že se jednalo o zakázkovou produkci na míru. Pro případ reklamace a vrácení zboží nás stačí kontaktovat pomoci kontaktního formuláře, emailem, případně poštou. Pro zrychlení celého procesu je nejlepší dodat i formulář pro odstoupení od kupní smlouvy (Formulář k odstoupení od kupní smlouvy), případně jakýkoliv popis závad. Vadné zboží zaslat na naše sídlo společnosti uvedené v kontaktních informací. Po doručení budete kontaktování s potvrzením možností řešení problému. Pokud dojde k vrácení platby, uděláme vše pro navrácení v co nejkratším čase na původní účet plátce. V případě poruchy je možné se na nás obrátit telefonicky a sjednat příjezd technika, který možnosti opravy posoudí hned na místě. Ve všech případech náklady na vrácení zboží, výjezd technika hradí kupující. Cena výjezdu technika a termín návštěvy bude sdělen předem pomoci poskytnutého emailu.
Zpracování osobních údajů
Pro možnost objednání zboží a případnou komunikaci s Vámi uchováváme poskytnuté osobní údaje. Především jméno, příjmení (název firmy), adresu fyzickou, jak i elektronickou a telefonní kontakt.
V případě dokončení objednávky je možné potvrdit i políčko pro marketingové účely, kdy v případě nových produktů zasíláme informační leták. Při veškerém nakládání s osobními údaji respektujeme legislativní nařízení. Informace můžou být poskytnuty třetí straně jako je přepravní společnost, bankovní instituce a správce naších webových stránek. V žádném případě nejsou poskytovány třetím stranám pro marketingové účely. Pokud by došlo k porušení těchto pravidel, neváhejte nás kontaktovat pro sjednání nápravy. Veškeré informace k uchovávání údajů naleznete Zde.